JWT drijft op aardgas

Crea / News

Aardgas-JWT

 

J. Walter Thompson werkte een nieuwe campagne uit voor aardgas. De kern van de boodschap is dat aardgas een belangrijke plaats inneemt in ons leven. Aardgas wordt zo iets persoonlijks.

Aardgas-JWT-2

De campagne omvat een televisiespot, prinsadvertenties en banners en krijgt ook een leven op sociale media. Op die sociale media worden cartoons ingezet. Zo kan heel snel worden ingespeeld op actualiteit (newsjacking) zonder dat tijd wordt verloren met shootings.Aardgas-Gaz naturel

https://vimeo.com/156846588

Credits

Brand: Gaz Naturel / Aardgas

Client : KVBG | ARGB: Didier Hendrickx /Patrick Veeckmans 
Contact client: Didier Hendrickx / Juan Vazquez
Agency: J. Walter Thompson Brussels
Creative Directors: Xavier Bouillon / Jean-Luc Walraff
Creatives: Rudy Ekren / Renaud Lavency
Accounts: Séverine Janssen / Chris Rustin
DTP: Pierre Modave
TV Producer: Marie Libouton
Production company: Czar
Producer: Lander Engels
Post production / Cgi : Flow
Sound studio: Cobra
Photographer: François Chevalier
Media: TV / Press / Online
First airdate: 22/02/2016