JWT drijft op aardgas

J. Walter Thompson werkte een nieuwe campagne uit voor aardgas. De kern van de boodschap is dat aardgas een belangrijke plaats inneemt in ons leven. Aardgas wordt zo iets persoonlijks.
De campagne omvat een televisiespot, prinsadvertenties en banners en krijgt ook een leven op sociale media. Op die sociale media worden cartoons ingezet. Zo kan heel snel worden ingespeeld op actualiteit (newsjacking) zonder dat tijd wordt verloren met shootings.
https://vimeo.com/156846588
Brand: Gaz Naturel / Aardgas
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]