JWT en Beobank laten krediet en euforie rijmen

J. Walter Thompson Brussels ging aan de slag voor Beobank en maakte een campagne over het aangaan van een gepersonaliseerde lening bij de kredietinstelling. Meer bepaald over de voordelen ervan, zoals de openheid van de bank, de snelheid waarmee de lening verleend wordt en de eenvoudige rentevoet. Het Brusselse bureau creëerde een campagne die perceptie over geld lenen dus verzacht en de positieve kanten van een goed beheerde lening in de picture zet. Ter info: geen enkele pizza is gewond geraakt tijdens de opnames.
Credits:
Client: Beobank NV/SA
Contacts: Cyril Guilloret
Luc Brenard
Karine Schellekens
Melodie Mulatin
Agency: J. Walter Thompson BRUSSELS
CD: Xavier Bouillon
Création: Rudy “Yagiz” Ekren
Yves Cwajgenbaum
Jeremy Stoquart
Mathias Lemielle
Strategic Direction: Marc Soumillon
Account Team: Chris Rustin
Olivia Gathy
Film Production: LOVO Films
Producer: François Chandelle
Executive producer : François Mercier
Réalisateur: Pierre Pironet
Illustration: Renaud Lavency
DTP: Pierre Modave
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]