J. Walter Thompson Brussels ging aan de slag voor Beobank en maakte een campagne over het aangaan van een gepersonaliseerde lening bij de kredietinstelling. Meer bepaald over de voordelen ervan, zoals de openheid van de bank, de snelheid waarmee de lening verleend wordt en de eenvoudige rentevoet. Het Brusselse bureau creëerde een campagne die perceptie over geld lenen dus verzacht en de positieve kanten van een goed beheerde lening in de picture zet. Ter info: geen enkele pizza is gewond geraakt tijdens de opnames.
Credits:
Client: Beobank NV/SA
Contacts: Cyril Guilloret
Luc Brenard
Karine Schellekens
Melodie Mulatin
Agency: J. Walter Thompson BRUSSELS
CD: Xavier Bouillon
Création: Rudy “Yagiz” Ekren
Yves Cwajgenbaum
Jeremy Stoquart
Mathias Lemielle
Strategic Direction: Marc Soumillon
Account Team: Chris Rustin
Olivia Gathy
Film Production: LOVO Films
Producer: François Chandelle
Executive producer : François Mercier
Réalisateur: Pierre Pironet
Illustration: Renaud Lavency
DTP: Pierre Modave
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]