JWT en Beobank laten krediet en euforie rijmen


Crea / News

Beo2J. Walter Thompson Brussels ging aan de slag voor Beobank en maakte een campagne over het aangaan van een gepersonaliseerde lening bij de kredietinstelling. Meer bepaald over de voordelen ervan, zoals de openheid van de bank, de snelheid waarmee de lening verleend wordt en de eenvoudige rentevoet. Het Brusselse bureau creëerde een campagne die perceptie over geld lenen dus verzacht en de positieve kanten van een goed beheerde lening in de picture zet. Ter info: geen enkele pizza is gewond geraakt tijdens de opnames.

 Credits:

Client:                                   Beobank NV/SA

Contacts:                              Cyril Guilloret

                                                Luc Brenard

                                                Karine Schellekens

                                                Melodie Mulatin

Agency:                                 J. Walter Thompson BRUSSELS

CD:                                         Xavier Bouillon

Création:                              Rudy “Yagiz” Ekren

                                                Yves Cwajgenbaum

                                                Jeremy Stoquart

                                                Mathias Lemielle

Strategic Direction:            Marc Soumillon

Account Team:                   Chris Rustin

                                                Olivia Gathy

Film Production:                 LOVO Films

Producer:                              François Chandelle

Executive producer :       François Mercier

Réalisateur:                         Pierre Pironet

Illustration:                          Renaud Lavency

DTP:                                       Pierre Modave