JWT en Škoda op twee wielen


Dit jaar stelt Škoda naast saloncondities ook mobiliteitsoplossingen voor. Bij aankoop van een Škoda krijg je namelijk een plooifiets of elektrische step cadeau. Zo sta je nooit meer stil. J. Walter Thompson ontwikkelde voor deze bijzondere mobiliteitsactie een uitgebreide campagne met print, radio, socialmedia- en POS-materiaal.
Ook op het Autosalon wordt de actie voluit uitgespeeld, niet enkel op de Škoda-stand in Paleis 11, maar ook met een activatie op de #WeAreMobility-stand in Paleis 10.
Credits:
Client: Škoda
Client contacts: Michael Slabinck, Serge Geeraert
Agency: J. Walter Thompson Brussels
Creative Director: Xavier Bouillon
Associate Creative Director: Rudy Ekren
Creation: Yves Cwajgenbaum, Ivan Bultiauw, Jean-Paul Lefebvre, Jan Leenders
Account: Sarah Lambinet, Evelyne Dony
Sound studio: Studio 43
Animation: The Hive

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



