JWT en Škoda op twee wielen

Dit jaar stelt Škoda naast saloncondities ook mobiliteitsoplossingen voor. Bij aankoop van een Škoda krijg je namelijk een plooifiets of elektrische step cadeau. Zo sta je nooit meer stil. J. Walter Thompson ontwikkelde voor deze bijzondere mobiliteitsactie een uitgebreide campagne met print, radio, socialmedia- en POS-materiaal.
Ook op het Autosalon wordt de actie voluit uitgespeeld, niet enkel op de Škoda-stand in Paleis 11, maar ook met een activatie op de #WeAreMobility-stand in Paleis 10.
Credits:
Client: Škoda
Client contacts: Michael Slabinck, Serge Geeraert
Agency: J. Walter Thompson Brussels
Creative Director: Xavier Bouillon
Associate Creative Director: Rudy Ekren
Creation: Yves Cwajgenbaum, Ivan Bultiauw, Jean-Paul Lefebvre, Jan Leenders
Account: Sarah Lambinet, Evelyne Dony
Sound studio: Studio 43
Animation: The Hive
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]