JWT en Škoda op twee wielen
Dit jaar stelt Škoda naast saloncondities ook mobiliteitsoplossingen voor. Bij aankoop van een Škoda krijg je namelijk een plooifiets of elektrische step cadeau. Zo sta je nooit meer stil. J. Walter Thompson ontwikkelde voor deze bijzondere mobiliteitsactie een uitgebreide campagne met print, radio, socialmedia- en POS-materiaal.
Ook op het Autosalon wordt de actie voluit uitgespeeld, niet enkel op de Škoda-stand in Paleis 11, maar ook met een activatie op de #WeAreMobility-stand in Paleis 10.
Credits:
Client: Škoda
Client contacts: Michael Slabinck, Serge Geeraert
Agency: J. Walter Thompson Brussels
Creative Director: Xavier Bouillon
Associate Creative Director: Rudy Ekren
Creation: Yves Cwajgenbaum, Ivan Bultiauw, Jean-Paul Lefebvre, Jan Leenders
Account: Sarah Lambinet, Evelyne Dony
Sound studio: Studio 43
Animation: The Hive
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]