JWT en ŠKODA presenteren de meest familiale bedrijfswagen

 De Škoda Octavia Combi en Škoda Superb Combi doen het goed als bedrijfswagens en met haar nieuwe campagne maakt J. Walter Thompson duidelijk hoe dat komt: beide modellen weten namelijk niet enkel te overtuigen als bedrijfswagen, maar scoren ook als familiewagen hoge punten. Vandaar de claim “De meest familiale bedrijfswagen”. Škoda wil immers balans brengen in het leven van haar gebruikers met producten en diensten die passen bij de verschillende rollen (familie, werk, vrienden…) die je in het dagelijkse leven opneemt.
De Škoda Octavia Combi en Škoda Superb Combi doen het goed als bedrijfswagens en met haar nieuwe campagne maakt J. Walter Thompson duidelijk hoe dat komt: beide modellen weten namelijk niet enkel te overtuigen als bedrijfswagen, maar scoren ook als familiewagen hoge punten. Vandaar de claim “De meest familiale bedrijfswagen”. Škoda wil immers balans brengen in het leven van haar gebruikers met producten en diensten die passen bij de verschillende rollen (familie, werk, vrienden…) die je in het dagelijkse leven opneemt.

Credits:
Client: ŠKODA
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Benjamin Potie, Madalena Di Stazio, Yves Cwajgenbaum, Nicholas Sterckx, Jan Leenders
Accounts: Evelyne Dony, Sarah Lambinet
Sound studio: Studio 43
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


