JWT en ŠKODA presenteren de meest familiale bedrijfswagen

De Škoda Octavia Combi en Škoda Superb Combi doen het goed als bedrijfswagens en met haar nieuwe campagne maakt J. Walter Thompson duidelijk hoe dat komt: beide modellen weten namelijk niet enkel te overtuigen als bedrijfswagen, maar scoren ook als familiewagen hoge punten. Vandaar de claim “De meest familiale bedrijfswagen”. Škoda wil immers balans brengen in het leven van haar gebruikers met producten en diensten die passen bij de verschillende rollen (familie, werk, vrienden…) die je in het dagelijkse leven opneemt.
Credits:
Client: ŠKODA
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Benjamin Potie, Madalena Di Stazio, Yves Cwajgenbaum, Nicholas Sterckx, Jan Leenders
Accounts: Evelyne Dony, Sarah Lambinet
Sound studio: Studio 43
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]