De Škoda Octavia Combi en Škoda Superb Combi doen het goed als bedrijfswagens en met haar nieuwe campagne maakt J. Walter Thompson duidelijk hoe dat komt: beide modellen weten namelijk niet enkel te overtuigen als bedrijfswagen, maar scoren ook als familiewagen hoge punten. Vandaar de claim “De meest familiale bedrijfswagen”. Škoda wil immers balans brengen in het leven van haar gebruikers met producten en diensten die passen bij de verschillende rollen (familie, werk, vrienden…) die je in het dagelijkse leven opneemt.
Credits:
Client: ŠKODA
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Benjamin Potie, Madalena Di Stazio, Yves Cwajgenbaum, Nicholas Sterckx, Jan Leenders
Accounts: Evelyne Dony, Sarah Lambinet
Sound studio: Studio 43
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]