De Škoda Octavia Combi en Škoda Superb Combi doen het goed als bedrijfswagens en met haar nieuwe campagne maakt J. Walter Thompson duidelijk hoe dat komt: beide modellen weten namelijk niet enkel te overtuigen als bedrijfswagen, maar scoren ook als familiewagen hoge punten. Vandaar de claim “De meest familiale bedrijfswagen”. Škoda wil immers balans brengen in het leven van haar gebruikers met producten en diensten die passen bij de verschillende rollen (familie, werk, vrienden…) die je in het dagelijkse leven opneemt.
Credits:
Client: ŠKODA
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Benjamin Potie, Madalena Di Stazio, Yves Cwajgenbaum, Nicholas Sterckx, Jan Leenders
Accounts: Evelyne Dony, Sarah Lambinet
Sound studio: Studio 43
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]