De Škoda Octavia Combi en Škoda Superb Combi doen het goed als bedrijfswagens en met haar nieuwe campagne maakt J. Walter Thompson duidelijk hoe dat komt: beide modellen weten namelijk niet enkel te overtuigen als bedrijfswagen, maar scoren ook als familiewagen hoge punten. Vandaar de claim “De meest familiale bedrijfswagen”. Škoda wil immers balans brengen in het leven van haar gebruikers met producten en diensten die passen bij de verschillende rollen (familie, werk, vrienden…) die je in het dagelijkse leven opneemt.
Credits:
Client: ŠKODA
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Benjamin Potie, Madalena Di Stazio, Yves Cwajgenbaum, Nicholas Sterckx, Jan Leenders
Accounts: Evelyne Dony, Sarah Lambinet
Sound studio: Studio 43
Sales Manager bij Zidis
Over ZIDIS en Video The future is video! Ook al gemerkt dat je […]
Resource Planner bij ICF
Resource Planner The Resource Planner will work closely with Department heads, Programme Management […]
Campagneleider (x/v/m) bij G1000
G1000 Campagneleider (x/v/m) (Voltijds of eventueel 4/5. Contract van onbepaalde duur. Indiensttreding: zo […]
Account Manager (M/F) bij Channel Factory
Over Channel Factory Channel Factory is een wereldwijd technologie- en dataplatform dat zowel prestatie-efficiëntie […]