JWT pleziert Beobank

J. Walter Thompson Brussels bedacht een campagne voor de Visa Gold kredietkaart van Beobank. Het idee: het plezier benadrukken van het geven en het krijgen.
Credits:
Client: Beobank
Marketing & Digital Director: Cyril Guilloret
Marketing Communication Head Retail: Luc Brenard
Specialist Marketing Communication: Delphine Descamps
Agency: J. Walter Thompson BRUSSELS
Creative Director: Xavier Bouillon
Creation: Yagiz “Rudy” EKREN, Yves Cwajgenbaum, Jan Leenders, Nicholas Sterckx
Account Director: Chris Rustin
DTP: Sylvain Kasprzyk
TV Producer: Fiona Chevalier
Production: Caviar
Director: Frank Devos
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]