J. Walter Thompson Brussels bedacht een campagne voor de Visa Gold kredietkaart van Beobank. Het idee: het plezier benadrukken van het geven en het krijgen.
Credits:
Client: Beobank
Marketing & Digital Director: Cyril Guilloret
Marketing Communication Head Retail: Luc Brenard
Specialist Marketing Communication: Delphine Descamps
Agency: J. Walter Thompson BRUSSELS
Creative Director: Xavier Bouillon
Creation: Yagiz “Rudy” EKREN, Yves Cwajgenbaum, Jan Leenders, Nicholas Sterckx
Account Director: Chris Rustin
DTP: Sylvain Kasprzyk
TV Producer: Fiona Chevalier
Production: Caviar
Director: Frank Devos
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]