De tweede bioscoopfilm van F.C. De Kampioenen wordt dit najaar wellicht een groot succes. Daar moeten we iets op drinken, dachten ze bij Brouwerij Martens. Er komt in samenwerking met Skyline Entertainment en Eén een (tijdelijk?) kampioenenbier, met een duidelijke verwijzing naar F.C. De Kampioenen, een van de populairste reeksen ooit op Eén. Xavier noemt een pilsje doorgaans "een dagschotel" en dat is intussen gemeengoed geworden in menig Vlaams café. Het nieuwe kampioenenbier heet dan ook Dagschotel. Maar er is ook een app (powered by VEEEW, beschikbaar via iTunes en GooglePlay) en een wedstrijd. Op iedere Dagschotel staat een personage van F.C. De Kampioenen geprint. Dankzij die vernieuwende app komen de Kampioenen op het flesje virtueel tot leven. Xavier, Boma, Carmen en je andere favoriete personages gaan door de innovatieve augmented reality-techniek echt praten en bewegen. "De direct-printtechnologie, ontwikkeld door het Duitse KHS, in combinatie met de prijswinnende bedrukking van Agfa-Gevaert, zou de food- en drinkindustrie wel eens kunnen revolutioneren," zegt Danny Dresselaerts van Brouwerij Martens.
Het bier is te vinden bij Delhaize (in Vlaanderen en Brussel) en bij een aantal drankenhandels (Prik & Tik).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]