Kampioenenbier drinken is plezant

De tweede bioscoopfilm van F.C. De Kampioenen wordt dit najaar wellicht een groot succes. Daar moeten we iets op drinken, dachten ze bij Brouwerij Martens. Er komt in samenwerking met Skyline Entertainment en Eén een (tijdelijk?) kampioenenbier, met een duidelijke verwijzing naar F.C. De Kampioenen, een van de populairste reeksen ooit op Eén. Xavier noemt een pilsje doorgaans "een dagschotel" en dat is intussen gemeengoed geworden in menig Vlaams café. Het nieuwe kampioenenbier heet dan ook Dagschotel. Maar er is ook een app (powered by VEEEW, beschikbaar via iTunes en GooglePlay) en een wedstrijd. Op iedere Dagschotel staat een personage van F.C. De Kampioenen geprint. Dankzij die vernieuwende app komen de Kampioenen op het flesje virtueel tot leven. Xavier, Boma, Carmen en je andere favoriete personages gaan door de innovatieve augmented reality-techniek echt praten en bewegen. "De direct-printtechnologie, ontwikkeld door het Duitse KHS, in combinatie met de prijswinnende bedrukking van Agfa-Gevaert, zou de food- en drinkindustrie wel eens kunnen revolutioneren," zegt Danny Dresselaerts van Brouwerij Martens.
Het bier is te vinden bij Delhaize (in Vlaanderen en Brussel) en bij een aantal drankenhandels (Prik & Tik).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]