Shortcut Advertising reageerde op de rellen naar aanleiding van de opening van de Amerikaanse ambassade in Jeruzalem met een opvallend beeld. "Als reclamebureau in Brussel, een unieke wereldstad in al haar diversiteit, treft het geweld in Jeruzalem ons zo dat we ons gevoel in een beeld hebben gegoten," zegt men bij Shortcut Advertising. "De nood aan meer empathie is groter dan ooit. Kunnen wij vanuit de reclamesector de wereld beter maken? Kan creativiteit de wereld redden? Wat ons betreft (een beetje) wel, ja."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]