Kan reclamesector zich sociaal engageren?

Shortcut Advertising reageerde op de rellen naar aanleiding van de opening van de Amerikaanse ambassade in Jeruzalem met een opvallend beeld. "Als reclamebureau in Brussel, een unieke wereldstad in al haar diversiteit, treft het geweld in Jeruzalem ons zo dat we ons gevoel in een beeld hebben gegoten," zegt men bij Shortcut Advertising. "De nood aan meer empathie is groter dan ooit. Kunnen wij vanuit de reclamesector de wereld beter maken? Kan creativiteit de wereld redden? Wat ons betreft (een beetje) wel, ja."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]