Kan reclamesector zich sociaal engageren?
Shortcut Advertising reageerde op de rellen naar aanleiding van de opening van de Amerikaanse ambassade in Jeruzalem met een opvallend beeld. "Als reclamebureau in Brussel, een unieke wereldstad in al haar diversiteit, treft het geweld in Jeruzalem ons zo dat we ons gevoel in een beeld hebben gegoten," zegt men bij Shortcut Advertising. "De nood aan meer empathie is groter dan ooit. Kunnen wij vanuit de reclamesector de wereld beter maken? Kan creativiteit de wereld redden? Wat ons betreft (een beetje) wel, ja."
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]