Wordt adverteren te kortzichtig? Is het gericht op het stimuleren van verkoop, maar mist het tegelijk het doel van het merk? Recent onderzoek door de Financial Times toonde aan dat de oorzaak van de dalende effectiviteit te zoeken is op het directieniveau. Zo zou slechts 20% van de non-marketers merksterkte belangrijk vinden in het stimuleren van verhoogde winstgevendheid. En meer dan de helft van de bedrijfsleiders beoordeelt hun kennis over merkontwikkeling als gemiddeld tot zeer slecht.
Kantar wil, met zijn 30 jaar ervaring op de teller, alvast helpen bij het creëren van effectieve communicatie voor merken. Op 2 oktober houdt het daarom een Creative Breakfast, in het gezelschap van zijn global head of creative development Daren Poole. Hij zal inzicht geven in deze crisis in creatieve effectiviteit en tips geven over hoe deze te overwinnen. Wie zich inschrijft wordt die dag verwacht om 9u bij Dolce La Hulpe.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]