Wordt adverteren te kortzichtig? Is het gericht op het stimuleren van verkoop, maar mist het tegelijk het doel van het merk? Recent onderzoek door de Financial Times toonde aan dat de oorzaak van de dalende effectiviteit te zoeken is op het directieniveau. Zo zou slechts 20% van de non-marketers merksterkte belangrijk vinden in het stimuleren van verhoogde winstgevendheid. En meer dan de helft van de bedrijfsleiders beoordeelt hun kennis over merkontwikkeling als gemiddeld tot zeer slecht.
Kantar wil, met zijn 30 jaar ervaring op de teller, alvast helpen bij het creëren van effectieve communicatie voor merken. Op 2 oktober houdt het daarom een Creative Breakfast, in het gezelschap van zijn global head of creative development Daren Poole. Hij zal inzicht geven in deze crisis in creatieve effectiviteit en tips geven over hoe deze te overwinnen. Wie zich inschrijft wordt die dag verwacht om 9u bij Dolce La Hulpe.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]