Kapitein Iglo gaat weer op avontuur en zet alle zeilen bij tijdens zijn eerste nieuwe missie: het verbeterd fish sticks recept van Iglo in de kijker zetten. Met de herlancering van dit legendarisch icoon, dat bij de meerderheid van de Belgische bevolking gekend is, wil Iglo opnieuw een emotionele band met de consument opbouwen. De ouders van vandaag zijn namelijk met de Kapitein opgegroeid. Kapitein Iglo leeft in ons collectief geheugen en wil maar al te graag opnieuw de harten van kinderen veroveren.
Wie denkt aan Kapitein Iglo, denkt onmiddellijk aan fish sticks. Daarom zijn fish sticks het product bij uitstek voor de kick-off van het nieuwe avontuur van Kapitein Iglo. In de nieuwe communicatiecampagne, ontwikkeld door BBDO, toont de favoriete Kapitein van de Belgen ons het verbeterd recept van zijn fish sticks, dat zorgt voor een nog knappigere korst, ook als ze in de oven bereid worden. Kapitein Iglo zal worden ingezet in een nationale advertentiecampagne, waarbij verwezen zal worden naar het iconisch karakter van de Kapitein en zijn emotionele band met de consument. Bovendien zal de campagne ook worden ondersteund met verschillende acties doorheen het jaar. De pr daarvan zal verzorgd worden door LVTPR. De aftrap van de campagne werd gegeven op vrijdag 22 januari en loopt een jaar.