De release van ‘Mission: Impossible – Fallout’, een film van Paramount Pictures Corporation en Skydance Media, komt dichterbij. Ter ere van de film heeft Kärcher een grootschalige marketingcampagne gelanceerd. Centraal in de televisiecampagne staan de Window Vac 10 Years editie en de Full Control hogedrukreinigers van Kärcher. De verschillende commercials maken allusie op iconische scenes uit de Mission: Impossible films en hebben niet alleen een entertainmentwaarde voor actiefans maar voor alle consumenten. De spots worden uitgezonden in primetime om zeker te zijn van maximale aandacht bij de doelgroep. Tegelijk is er een ruime selectie aan POS-materialen en communicatie via sociale media.
« We zijn erg blij partner te zijn van een topklasse film franchise als Mission: Impossible en zo aan te tonen dat vele reinigingstaken die onmogelijk lijken, met onze toestellen een piece of cake worden. Daar verwijzen we in onze commercials maar al te graag naar, » aldus Bart Hullebroeck, Marketing Manager bij Kärcher N.V. « Onze opvallende campagne ondersteunt de verkoop tot augustus. »
https://www.youtube.com/watch?v=Z0lyoahf5Do
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]