Kärcher gaat op Mission Impossible

De release van ‘Mission: Impossible – Fallout’, een film van Paramount Pictures Corporation en Skydance Media, komt dichterbij. Ter ere van de film heeft Kärcher een grootschalige marketingcampagne gelanceerd. Centraal in de televisiecampagne staan de Window Vac 10 Years editie en de Full Control hogedrukreinigers van Kärcher. De verschillende commercials maken allusie op iconische scenes uit de Mission: Impossible films en hebben niet alleen een entertainmentwaarde voor actiefans maar voor alle consumenten. De spots worden uitgezonden in primetime om zeker te zijn van maximale aandacht bij de doelgroep. Tegelijk is er een ruime selectie aan POS-materialen en communicatie via sociale media.
« We zijn erg blij partner te zijn van een topklasse film franchise als Mission: Impossible en zo aan te tonen dat vele reinigingstaken die onmogelijk lijken, met onze toestellen een piece of cake worden. Daar verwijzen we in onze commercials maar al te graag naar, » aldus Bart Hullebroeck, Marketing Manager bij Kärcher N.V. « Onze opvallende campagne ondersteunt de verkoop tot augustus. »
https://www.youtube.com/watch?v=Z0lyoahf5Do
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]