Kärcher gaat op Mission Impossible
De release van ‘Mission: Impossible – Fallout’, een film van Paramount Pictures Corporation en Skydance Media, komt dichterbij. Ter ere van de film heeft Kärcher een grootschalige marketingcampagne gelanceerd. Centraal in de televisiecampagne staan de Window Vac 10 Years editie en de Full Control hogedrukreinigers van Kärcher. De verschillende commercials maken allusie op iconische scenes uit de Mission: Impossible films en hebben niet alleen een entertainmentwaarde voor actiefans maar voor alle consumenten. De spots worden uitgezonden in primetime om zeker te zijn van maximale aandacht bij de doelgroep. Tegelijk is er een ruime selectie aan POS-materialen en communicatie via sociale media.
« We zijn erg blij partner te zijn van een topklasse film franchise als Mission: Impossible en zo aan te tonen dat vele reinigingstaken die onmogelijk lijken, met onze toestellen een piece of cake worden. Daar verwijzen we in onze commercials maar al te graag naar, » aldus Bart Hullebroeck, Marketing Manager bij Kärcher N.V. « Onze opvallende campagne ondersteunt de verkoop tot augustus. »
https://www.youtube.com/watch?v=Z0lyoahf5Do
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]