Morgen, donderdag 1 september, gaat Karen Hellemans bij kledingketen JBC aan de slag als chief marketing officer, een taak die tot voor kort bij CEO Bart Claes lag.
In haar functie zal Karen een tandem vormen met omnichannel manager Lode Van Laer. Zij rechtstreeks rapporteren aan Bart Claes. Via online en offline kanalen zullen zij JBC als ‘love brand’ kracht bijzetten in een modesector die momenteel aan hevige verandering onderhevig is. Op die manier kan Bart Claes zich voor de volle 100 procent concentreren op zijn rol als CEO.
Karen Hellemans' keuze voor JBC is geen toeval: “JBC is een no-nonsense, positief en dynamisch familiemerk dat in volle digitale transformatie is. De retailsector en de zoektocht naar nieuwe businessmodellen en nieuwe mogelijkheden zoals e-commerce fascineren me. Sterke merken hebben me bovendien altijd gepassioneerd. Ik heb dan ook ontzettend veel ‘goesting’ om mee verder te kunnen bouwen aan een merk als JBC.”
Karen Hellemans was tot voor kort directeur magazines bij de Persgroep Publishing, waar ze onder andere haar schouders zette onder de integratie van de Sanoma-titels, de herlancering van Story, de hervorming van Magnet, het opzetten van de lean start-up Goed Gevoel Happy Summer en het beter positioneren van de TV-tijdschriften van de Persgroep.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]