Karen Hellemans van Persgroep naar JBC

Morgen, donderdag 1 september, gaat Karen Hellemans bij kledingketen JBC aan de slag als chief marketing officer, een taak die tot voor kort bij CEO Bart Claes lag.
In haar functie zal Karen een tandem vormen met omnichannel manager Lode Van Laer. Zij rechtstreeks rapporteren aan Bart Claes. Via online en offline kanalen zullen zij JBC als ‘love brand’ kracht bijzetten in een modesector die momenteel aan hevige verandering onderhevig is. Op die manier kan Bart Claes zich voor de volle 100 procent concentreren op zijn rol als CEO.
Karen Hellemans' keuze voor JBC is geen toeval: “JBC is een no-nonsense, positief en dynamisch familiemerk dat in volle digitale transformatie is. De retailsector en de zoektocht naar nieuwe businessmodellen en nieuwe mogelijkheden zoals e-commerce fascineren me. Sterke merken hebben me bovendien altijd gepassioneerd. Ik heb dan ook ontzettend veel ‘goesting’ om mee verder te kunnen bouwen aan een merk als JBC.”
Karen Hellemans was tot voor kort directeur magazines bij de Persgroep Publishing, waar ze onder andere haar schouders zette onder de integratie van de Sanoma-titels, de herlancering van Story, de hervorming van Magnet, het opzetten van de lean start-up Goed Gevoel Happy Summer en het beter positioneren van de TV-tijdschriften van de Persgroep.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]