Karen Nelson-Field te gast bij CommPass

Op 28 maart bezoekt de Australische professor Karen Nelson-Field (Centre for Amplified Intelligence) België, op uitnodiging van de ABMA.BVAM. CommPass organiseert een besloten sessie, enkel voor leden.
Het werk van prof. Nelson-Fields is gericht op het begrijpen van de media/video-attributen die van belang zijn voor de groei van het merk en wat het verschil in waarde is van elk bereikpunt. Dit alles is een bewijs voor het begrijpen van de cross-platform performance van video. De volgende onderwerpen komen aan bod in de presentatie: Hoe varieert de aandacht tussen platformen en waarom? Schermen: TV versus Laptop versus Mobiel. Hoe zit het met STAS? (Korte termijn reclame Sterke punten). Hoe vertaalt korte termijn memorabiliteit zich naar de lange termijn? Hoe waardevol is het multi-platform kopen voor de groei van het merk op lange termijn?
Dit evenement is exclusief (en gratis!), maar dus enkel voor leden van CommPass.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]