Karen Nelson-Field te gast bij CommPass
Op 28 maart bezoekt de Australische professor Karen Nelson-Field (Centre for Amplified Intelligence) België, op uitnodiging van de ABMA.BVAM. CommPass organiseert een besloten sessie, enkel voor leden.
Het werk van prof. Nelson-Fields is gericht op het begrijpen van de media/video-attributen die van belang zijn voor de groei van het merk en wat het verschil in waarde is van elk bereikpunt. Dit alles is een bewijs voor het begrijpen van de cross-platform performance van video. De volgende onderwerpen komen aan bod in de presentatie: Hoe varieert de aandacht tussen platformen en waarom? Schermen: TV versus Laptop versus Mobiel. Hoe zit het met STAS? (Korte termijn reclame Sterke punten). Hoe vertaalt korte termijn memorabiliteit zich naar de lange termijn? Hoe waardevol is het multi-platform kopen voor de groei van het merk op lange termijn?
Dit evenement is exclusief (en gratis!), maar dus enkel voor leden van CommPass.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]