Kathy Van Looy nieuwe managing director Famous Relations

News / People

Begin januari 2020 wordt Kathy Van Looy managing director van PR-bureau Famous Relations. Ze neemt de fakkel over van Liesbeth Pyck, die na vijf jaar kiest voor een nieuwe professionele uitdaging. Samen met PR-seniors Déborah De Klerck en Stephanie Van Bets zal ze de koers van Famous Relations verder zetten.

Kathy Van Looy speelde de afgelopen twee jaar een cruciale rol binnen Famous Relations, dat vandaag bestaat uit 11 PR-consultants. De kracht van Van Looy schuilt volgens het bureau in haar sterke ondernemerszin en management skills, die ze combineert met een jarenlange expertise inzake pers- en influencer relations. Het was onder Van Looy dat influencer marketing succesvol werd geïnstalleerd bij Famous Relations. 

Van Looy startte haar loopbaan 21 jaar geleden bij het internationale PR-bureau Porter Novelli, waar ze 14 jaar lang werkte op tal van nationale en internationale klanten zoals Luminus, Pfizer, Durex, Tele Atlas, Huntsman en P&G. Nadien maakte ze de overstap naar de reclamewereld en ging ze achtereenvolgens aan de slag bij FamousGrey en Publicis One (Duval Guillaume en Leo Burnett), waar ze de campagne-pr verzorgde voor onder andere Rode Kruis-Vlaanderen, Air France, AB InBev, Think Pink en Stad Antwerpen. Na een passage bij Native Nation ging ze in 2017 aan de slag bij Famous Relations.  

Het is met ongelooflijk veel goesting dat ik de fakkel van Liesbeth Pyck overneem. Famous Relations heeft in 5 jaar tijd een ijzersterke reputatie opgebouwd wat betreft de integratie van pers- en influencer relaties, en dat voor zowel corporate als lifestyle klanten,” klinkt het bij Kathy Van Looy. En die ga ik met heel veel toewijding verder uitbouwen. Wij gaan altijd insteken vanuit relevantie, en met de nodige dosis creativiteit on top slagen wij erin om echt het verschil te maken en onze boodschap met de nodige impact over te brengen op onze doelgroep – of dat nu via pers of influencers is.”