Kazen vol contrasten?

VLAM wil ‘Kazen van bij ons’ scherp positioneren en meer top of mind brengen. Darwin keek daarvoor naar wat en hoe we zijn.
België is een land vol contrasten. Eeuwen overheersing hebben onze identiteit gevormd. We doen ons eigen ding en laten ons niet graag de les spellen. Dat zie je niet alleen aan onze huizen of onze bieren, maar dat proef je ook in onze kazen. Dat eigen karakter van de Kazen van bij ons staat centraal in de nieuwe campagne. “We voelden dadelijk het potentieel van deze insight: het geeft de Belgische kazen de eigenheid die we wat misten en verklaart ook de enorme veelheid aan kazen van eigen bodem”, zegt Frederik Vandermersch, product manager bij VLAM.
De campagne start vandaag 28 oktober, met een tv spot van 30” en diverse 15” spots voor online gebruik.
https://www.youtube.com/watch?v=Jntjgs9fFI0
https://www.youtube.com/watch?v=dygR0gGHjw4
https://www.youtube.com/watch?v=lE1zM6LzMV8
Credits:
Klant: VLAM: Ludo Willems - Frederik Vandermersch - Ann De Mulder
Bureau: darw!n
Creative team: Mateusz Mroszczak - Jeremy Vanmaele - Robby Sallaets
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe - Marianne Janssens - Lieve Sterckx
Strategie: Jef Raeman
AV-producer: Anna Vanheukelom
TV-production: LOVO, regisseursduo Helvetica
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]