Kazen vol contrasten?

Kazenvanbijons

Crea / News

WIT_VLAM_combi_leeuw

VLAM wil ‘Kazen van bij ons’ scherp positioneren en meer top of mind brengen. Darwin keek daarvoor naar wat en hoe we zijn.

België is een land vol contrasten. Eeuwen overheersing hebben onze identiteit gevormd. We doen ons eigen ding en laten ons niet graag de les spellen. Dat zie je niet alleen aan onze huizen of onze bieren, maar dat proef je ook in onze kazen. Dat eigen karakter van de Kazen van bij ons staat centraal in de nieuwe campagne. “We voelden dadelijk het potentieel van deze insight: het geeft de Belgische kazen de eigenheid die we wat misten en verklaart ook de enorme veelheid aan kazen van eigen bodem”, zegt Frederik Vandermersch, product manager bij VLAM.

Mateusz Mroszczak, creatief directeur: De televisiespot is als een roadmovie door ons land vol contrasten, waar lelijkheid mooi wordt en alle verschillen ons ook weer samenbrengen. De beeldvorming en de eigenzinnige muziek zorgen ervoor dat we ver van de klassieke commercial blijven.” 
De campagne start vandaag  28 oktober, met een tv spot van 30” en diverse 15” spots voor online gebruik.

 
 
https://www.youtube.com/watch?v=Jntjgs9fFI0
https://www.youtube.com/watch?v=dygR0gGHjw4
https://www.youtube.com/watch?v=lE1zM6LzMV8
 
Credits:
Klant: VLAM: Ludo Willems - Frederik Vandermersch - Ann De Mulder
Bureau: darw!n
Creative team: Mateusz Mroszczak - Jeremy Vanmaele - Robby Sallaets
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe - Marianne Janssens - Lieve Sterckx
Strategie: Jef Raeman
AV-producer: Anna Vanheukelom
TV-production: LOVO, regisseursduo Helvetica