KBC Brussels en Tramway21 zetten fietsenleasing in het zadel
KBC Brussels pakt uit met een campagne om zijn bedrijfsfietsenleasing te lanceren. « Als men wil dat de Brusselse economie blijft bloeien, moeten we iets doen aan de mobiliteit, » stelt Tomas Meyers, communication manager van KBC Brussels. « Het Gewest maakt heel wat middelen vrij om de straten fietsvriendelijker te maken. Het is dus normaal dat wij ook iets doen. Daarom dus ons alternatief voor de financiering van de bedrijfswagens. »
De city bikes en de elektrische fietsen zijn een deel van de oplossing voor een betere mobiliteit in Brussel, maar niet iedereen is bereid of in staat om 2000 à 3000 euro te betalen voor een fiets. Dat hebben KBC Brussels en Tramway21, dat de lancering van dit nieuwe product voor zijn rekening genomen heeft, goed begrepen. Voor Marco Calant, creative director bij Tramway21, heeft dit product « meer invloed op het imago van KBC Brussels dan eender welke campagne. Het bewijst dat de bank in de stad is geworteld en dat ze een opdracht heeft voor de Brusselaars. Het geeft de ondernemingen eindelijk de mogelijkheid om hun werknemers een efficiënt, alternatief transportmiddel aan te bieden. »
Tramway21 ontwikkelde affiches, films op het web, bannering, radiocampagne en POS-materiaal rond het thema “B part of a new city”. Een campagne, zichtbaar in de straten van Brussel, ligt volledig in lijn met de campagne "Better for Brussels” die werd gebruikt voor de lancering van de bank in 2015.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]