KBC Brussels en Tramway21 zetten fietsenleasing in het zadel

Crea / News

kbc brusselsKBC Brussels pakt uit met een campagne om zijn bedrijfsfietsenleasing te lanceren. « Als men wil dat de Brusselse economie blijft bloeien, moeten we iets doen aan de mobiliteit, » stelt Tomas Meyers, communication manager van KBC Brussels. « Het Gewest maakt heel wat middelen vrij om de straten fietsvriendelijker te maken. Het is dus normaal dat wij ook iets doen. Daarom dus ons alternatief voor de financiering van de bedrijfswagens. »

De city bikes en de elektrische fietsen zijn een deel van de oplossing voor een betere mobiliteit in Brussel, maar niet iedereen is bereid of in staat om 2000 à 3000 euro te betalen voor een fiets. Dat hebben KBC Brussels en Tramway21, dat de lancering van dit nieuwe product voor zijn rekening genomen heeft, goed begrepen. Voor Marco Calant, creative director bij Tramway21, heeft dit product « meer invloed op het imago van KBC Brussels dan eender welke campagne. Het bewijst dat de bank in de stad is geworteld en dat ze een opdracht heeft voor de Brusselaars. Het geeft de ondernemingen eindelijk de mogelijkheid om hun werknemers een efficiënt, alternatief transportmiddel aan te bieden. »

kbc brusselsTramway21 ontwikkelde affiches, films op het web, bannering, radiocampagne en POS-materiaal rond het thema “B part of a new city”. Een campagne, zichtbaar in de straten van Brussel, ligt volledig in lijn met de campagne "Better for Brussels” die werd gebruikt voor de lancering van de bank in 2015.