KBC Brussels: geen seconde onbereikbaar met Tramway21

Crea / News

2019-018-KBC BR-Access Campaign_abribus Decaux_237x350_FR_NL_HRKBC Brussels is er trots op de meest volledige, efficiënte en intuïtieve digitale oplossingen van het land te kunnen aanbieden. De Brusselaar kan voortaan niet enkel 95% van zijn verrichtingen (bank of verzekeringen) en betalingen doen zonder kaart, maar tevens via zijn Smartphone de parking betalen, het openbaar vervoer nemen of zijn dienstencheques bestellen.
Ruim 40 specialisten in Brusselse zaken zijn van 8u tot 22u beschikbaar op werkdagen en van 9u tot 17u op zaterdag. Uiterst praktisch wanneer u bijvoorbeeld een bod moet doen voor dat prachtige appartement dat voor uw neus dreigt weggekaapt te worden. Frank Leroy – CEO KBC Brussels: "KBC Brussels heeft de uitgesproken wil om DE Brusselse bankverzekeraar bij uitstek te worden. Een soort Urban Bank op maat van de werkelijkheid van het stadsleven, de mobiliteitsproblemen, het nachtleven... Dat is mogelijk dankzij onze multi-kanaal aanpak waarbij 5 verdelingskanalen met elkaar in verbinding staan."
Om al deze diensten in de verf te zetten deed KBC Brussels nogmaals een beroep op zijn reclamebureau Tramway21. Resultaat? Zoals steeds, een typisch Brusselse campagne (met een grote B) die het accent legt op het hoofdthema van KBC Brussels: Better for Brussels. In deze multimedia-campagne stelt KBC Brussels ons trots zijn agentschappen voor in alle uithoeken van de hoofdstad. Het agentschap van de lijn 93, dat van het Zoniënwoud, van de luchthaventaxi,... Eens temeer een ludieke campagne die het voordeel biedt dat ze op een eenvoudige manier alle diensten voorstelt die aan de Brusselaars worden aangeboden.2 2019-018-KBC BR-Access Campaign_abribus Decaux_237x350_FR_NL_HR
Deze campagne wordt gevoerd op affiches, in de pers, op de sociale netwerken, in de verkooppunten, via radiospots en banners.



Credits
Client : KBC Brussels
Contacts : Pierre Wattiez, Matthieu Van Riet
Agency : Tramway21
Strategy & Account : Madeleine Leclercq & Thierry Goemanne
Creation : Maud Samaha, Dirk De Smet, François Daubresse, Marco Calant Graphical Artwork : Lilas Heinix, Shanti Botman
Photographer : Sander Vandenbroucke
Print Producer : Valérie Snoeck
Production Company : Disturb Studio
Sound : Bleu Nuit
Media : MindShare