Hoeveel wisselgeld ben jij al verloren? Met deze vraag wil KBC je laten nadenken over het wisselgeld dat je dagelijks verliest op allerlei verschillende plaatsen: in je zetel, in je auto, … Dit geld kan je nu dankzij de functie “Beleggen met je wisselgeld” gemakkelijk beleggen. Het principe is eenvoudig: KBC rondt je dagelijkse uitgaven af naar de volgende euro en belegt die afronding dan voor jou. Een reusachtige banner met een muntstuk in 3D cut-out vestigt de aandacht van het publiek op wisselgeld en de nieuwe functie binnen de KBC-app.
De campagne is zichtbaar tot 30 maart en is het resultaat van een samenwerking tussen KBC, Kinetic, Mindshare, TBWA, Urban Media en Clear Channel.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







