KBC denkt groot voor uw wisselgeld met Urban Media

Hoeveel wisselgeld ben jij al verloren? Met deze vraag wil KBC je laten nadenken over het wisselgeld dat je dagelijks verliest op allerlei verschillende plaatsen: in je zetel, in je auto, … Dit geld kan je nu dankzij de functie “Beleggen met je wisselgeld” gemakkelijk beleggen. Het principe is eenvoudig: KBC rondt je dagelijkse uitgaven af naar de volgende euro en belegt die afronding dan voor jou. Een reusachtige banner met een muntstuk in 3D cut-out vestigt de aandacht van het publiek op wisselgeld en de nieuwe functie binnen de KBC-app.
De campagne is zichtbaar tot 30 maart en is het resultaat van een samenwerking tussen KBC, Kinetic, Mindshare, TBWA, Urban Media en Clear Channel.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





