KBC denkt groot voor uw wisselgeld met Urban Media

Hoeveel wisselgeld ben jij al verloren? Met deze vraag wil KBC je laten nadenken over het wisselgeld dat je dagelijks verliest op allerlei verschillende plaatsen: in je zetel, in je auto, … Dit geld kan je nu dankzij de functie “Beleggen met je wisselgeld” gemakkelijk beleggen. Het principe is eenvoudig: KBC rondt je dagelijkse uitgaven af naar de volgende euro en belegt die afronding dan voor jou. Een reusachtige banner met een muntstuk in 3D cut-out vestigt de aandacht van het publiek op wisselgeld en de nieuwe functie binnen de KBC-app.
De campagne is zichtbaar tot 30 maart en is het resultaat van een samenwerking tussen KBC, Kinetic, Mindshare, TBWA, Urban Media en Clear Channel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]