KBC en TBWA openen ticketjacht

Epic zomerplannen met een niet zo epic bankrekening is allesbehalve fun. Daarom organiseert KBC voor jongeren – die doorgaans wat krapper bij kas zitten – de ‘K’Ching Ticket Hunt’, in samenwerking met TBWA. Tijdens deze Hunt kunnen zij dagelijks en 4 weken lang duizenden tickets scoren om allerlei leuke dingen te doen deze zomer. En dat voor maar 1 euro per ticket met de K’Ching app!
Credits
Client: Valérie Bracke
Agency: TBWA
Creative Director: Gert Pauwels, Steven Janssens
Art Director: Menno Buyl
Copywriter: Thomas De Vreese, Ruben De Praetere, Yves Van Hacht Illustrator: Hendrik Everaerts
Designer: Sebastien Bontemps
Account: Jochen De Greef, Charlotte Smedts, Rosemarijn Bol Raap Radio: Saké / Producer: Lore Desmet
Banners: Digital Craftsmen
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]