Epic zomerplannen met een niet zo epic bankrekening is allesbehalve fun. Daarom organiseert KBC voor jongeren – die doorgaans wat krapper bij kas zitten – de ‘K’Ching Ticket Hunt’, in samenwerking met TBWA. Tijdens deze Hunt kunnen zij dagelijks en 4 weken lang duizenden tickets scoren om allerlei leuke dingen te doen deze zomer. En dat voor maar 1 euro per ticket met de K’Ching app!
Credits
Brand: KBC
Client: Valérie Bracke
Agency: TBWA
Creative Director: Gert Pauwels, Steven Janssens
Art Director: Menno Buyl
Copywriter: Thomas De Vreese, Ruben De Praetere, Yves Van Hacht Illustrator: Hendrik Everaerts
Designer: Sebastien Bontemps
Account: Jochen De Greef, Charlotte Smedts, Rosemarijn Bol Raap Radio: Saké / Producer: Lore Desmet
Banners: Digital Craftsmen
Client: Valérie Bracke
Agency: TBWA
Creative Director: Gert Pauwels, Steven Janssens
Art Director: Menno Buyl
Copywriter: Thomas De Vreese, Ruben De Praetere, Yves Van Hacht Illustrator: Hendrik Everaerts
Designer: Sebastien Bontemps
Account: Jochen De Greef, Charlotte Smedts, Rosemarijn Bol Raap Radio: Saké / Producer: Lore Desmet
Banners: Digital Craftsmen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]