Dat de KBC Mobile App niet alleen supergemakkelijk maar ook handig is, bewijst KBC met een ludieke campagne rond zijn kersverse feature. Vanaf nu kan je er namelijk ook je ticket van De Lijn mee betalen. Simple comme bonjour dus. Hadden ze dat maar geweten, de pechvogels uit de campagne die op de openbare weg af te rekenen krijgen met een flinke tegenvaller.
https://www.youtube.com/watch?v=ig5g1GQfnro
Credits:
Brand: KBC
Client: Valérie Bracke, Niko Hainque
Agency: TBWA
Creative Director: Steven Janssens
Art Director: Vital Schippers
Copywriter: Vital Schippers
Designer: Vincent De Boeck
Account: Jochen De Greef, Charlotte Smedts, Rosemarijn Bol Raap
Banners: Digital Craftsmen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]