Dat de KBC Mobile App niet alleen supergemakkelijk maar ook handig is, bewijst KBC met een ludieke campagne rond zijn kersverse feature. Vanaf nu kan je er namelijk ook je ticket van De Lijn mee betalen. Simple comme bonjour dus. Hadden ze dat maar geweten, de pechvogels uit de campagne die op de openbare weg af te rekenen krijgen met een flinke tegenvaller.
https://www.youtube.com/watch?v=ig5g1GQfnro
Credits:
Brand: KBC
Client: Valérie Bracke, Niko Hainque
Agency: TBWA
Creative Director: Steven Janssens
Art Director: Vital Schippers
Copywriter: Vital Schippers
Designer: Vincent De Boeck
Account: Jochen De Greef, Charlotte Smedts, Rosemarijn Bol Raap
Banners: Digital Craftsmen
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]