KBC en TBWA sporen aan om bus of tram te nemen

Crea / News

kbcDat de KBC Mobile App niet alleen supergemakkelijk maar ook handig is, bewijst KBC met een ludieke campagne rond zijn kersverse feature. Vanaf nu kan je er namelijk ook je ticket van De Lijn mee betalen. Simple comme bonjour dus. Hadden ze dat maar geweten, de pechvogels uit de campagne die op de openbare weg af te rekenen krijgen met een flinke tegenvaller.

“Neem volgende keer de bus of de tram. En betaal simpelweg met KBC Mobile”, zo luidt het advies. Een tip die in hun geval helaas rijkelijk te laat komt. Maar als geroepen komt voor de 1 miljoen KBC Mobile klanten die nu een extra troef in hun broekzak hebben. De campagne loopt vanaf 15 oktober en zal te zien zijn op bussen en trams van De Lijn. En ook op social media via YouTube, Instagram en Facebook.

https://www.youtube.com/watch?v=ig5g1GQfnro


Credits:
Brand: KBC
Client: Valérie Bracke, Niko Hainque
Agency: TBWA
Creative Director: Steven Janssens
Art Director: Vital Schippers
Copywriter: Vital Schippers
Designer: Vincent De Boeck
Account: Jochen De Greef, Charlotte Smedts, Rosemarijn Bol Raap
Banners: Digital Craftsmen