Ken Demol versterkt Think BBDO

News / People

Ken Demol versterkt Think BBDO, het gespecialiseerd merkadviesbureau van BBDO België. Ken Demol bouwde de afgelopen jaren ruime ervaring uit in stakeholder management, persrelaties, storytelling en strategische communicatie. Sinds deze maand versterkt hij als brand consultant het team van Think BBDO, het strategisch merkadviesbureau van BBDO in België. Daar zal hij zijn ervaring inzetten om klanten te adviseren in onder meer purpose-driven communicatie, reputatiemanagement, en hun positionering. “De wereld werd de laatste twee jaar wakker geschud door een tot voor kort ondenkbare crisis. In onzekere tijden kijken burgers en consumenten naar organisaties – bedrijven, non-profits én overheden – als bakens van vertrouwen. Een heldere, transparante en inclusieve communicatie speelt daar een essentiële rol in. Ik kijk ernaar uit om daar de komende jaren samen met Ken en de rest van het team aan bij te dragen”, zegt Fons Van Dyck, hoofd van Think BBDO.

Ik geloof in de positieve kracht van bedrijven voor onze samenleving. Doordachte communicatie helpt hen om die impact te realiseren én uit te dragen. De grote uitdaging is vaak om in heldere taal uit te leggen waar de organisatie voor staat en naartoe wil, mét oog voor de bredere maatschappij. Ik ben bijzonder enthousiast om onze klanten vanuit Think BBDO met die oefening te helpen”, voegt Ken Demol toe.   

Ken Demol begon zijn carrière als journalist voor De Standaard en het Brusselse stadsmagazine BRUZZ. In 2018 zette hij de stap naar de communicatie- en agencywereld bij het strategisch communicatiebureau Finn.