Ken uw klassiekers
Radio 1 staat vanaf maandag een hele week in het teken van 1000 klassiekers: dat betekent zes dagen lang enkel en alleen de muziek die in ieders muzikaal geheugen gegrift staat - én natuurlijk de actualiteit. De classics én de actualiteit, dat zijn ook de twee ingrediënten van de nieuwe campagne voor de Classics 1000. Want blijven echte klassiekers niet brandend actueel?
Dat Trump iets heeft met 'Money, Money, Money' en veel vluchtelingen zich afvragen 'What’s going on?' is algemeen geweten, maar kent u de link tussen wielerfans en 'Solsbury Hill'? Ontdek het op Radio 1. Mortierbrigade tekent (mee) als bureau van dienst.
Credits
Advertiser: Radio 1
Client: Gunther Van Acker, Ellen Moriau, Els Lagrou, Filip Pletinckx
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Strategic Director: Vincent d’Halluin
Business Director: Charlotte Coddens
Creative team: Kwint de Meyer, Willem De Wachter
Agency producer: Lies Bernaer
Film production company: Caviar
Film director: Raf Reyntjes
Film producer: Andreas Vermeulen
Sound: Sonicville