Ken uw klassiekers

Radio1_Classic_1000

Crea / News

Radio1_Classic_1000

Radio 1 staat vanaf maandag een hele week in het teken van 1000 klassiekers: dat betekent zes dagen lang enkel en alleen de muziek die in ieders muzikaal geheugen gegrift staat - én natuurlijk de actualiteit. De classics én de actualiteit, dat zijn ook de twee ingrediënten van de nieuwe campagne voor de Classics 1000. Want blijven echte klassiekers niet brandend actueel?

Dat Trump iets heeft met 'Money, Money, Money' en veel vluchtelingen zich afvragen 'What’s going on?' is algemeen geweten, maar kent u de link tussen wielerfans en 'Solsbury Hill'? Ontdek het op Radio 1. Mortierbrigade tekent (mee) als bureau van dienst.

Credits

Advertiser: Radio 1

Client: Gunther Van Acker, Ellen Moriau, Els Lagrou, Filip Pletinckx

Agency: mortierbrigade

Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Strategic Director: Vincent d’Halluin

Business Director: Charlotte Coddens

Creative team: Kwint de Meyer, Willem De Wachter

Agency producer: Lies Bernaer

Film production company: Caviar

Film director: Raf Reyntjes

Film producer: Andreas Vermeulen

Sound: Sonicville