Een nieuwe PUB, en weer eentje van om te smullen, al zeggen we het zelf. Uiteraard hebben een interview met Lies Eeckman, Advertiser Personality of the Year 2017. Ook de andere genomineerden, Zehra Sayin, ceo van Special Olympics Belgium, Alex Thoré, directeur CRM, branding & communication bij Proximus en David Willems, tot deze maand marketingdirecteur bij Toyota & Lexus, worden geïnterviewd.
Daarnaast zoomen we in op de millennials. Maar tja, zijn die wel te vinden? Bestaan ze wel? We zetten onze reeks over politiek in België voort en interviewen enkele journalistieke kleppers uit noord (Ivan De Vader, Jan De Meulemeester) en zuid.
We brengen voorts de geschiedenis van het bekende koekjesmerk Jules Destrooper in woord en beeld en in de reeks Mediacity laten we het licht schijnen over het beeld van Brussel in (Nederlandstalige) media. En omdat december pakjestijd is gaan we in op diverse soorten verpakkingen: van gebouwen (Christo) en van drank (aan de hand van interviews met enkele designbureaus).
Kristof Snels (LDV United) verklapt waar hij zijn inspiratie vandaan haalt en Jeroen Van Haele (Hotel Hungaria) buigt zich over lineair kijken.
Natuurlijk hebben we weer enkel uitdagende column (zoals van Marc Frederix en van Wolfgang Florizoone) en presenteren we enkele New Kids in Town. We gaan op bezoek bij Adjust in Rixensart en in de rubriek It Runs in the Family vonden we een communicatiebureau waar liefst vijf familieleden aan de slag zijn: de familie Lefevre in GBL Studio (met inbegrip van Apunta) in Kortrijk...