Het Belgische biermerk Kerel van Brouwerij VBDCK sleept de hoofdprijs voor ‘World’s Best Beer Design’ in de wacht op de prestigieuze World Beer Awards. Het concept & design van dit opvallende concept werd ontwikkeld door Zware Jongens. Zware Jongens reageren: “Wij zijn enorm trots dat onze klant dergelijke herkenning krijgt voor een onconventioneel branding concept in een eerder traditionele markt. Sinds de lancering van Kerel overtreft het de verwachtingen en de reacties vanuit de markt. Het is dus super om ook bevestiging vanuit de internationale professionals & experts te krijgen."
“Toekomstgericht zien we Zware Jongens nog meer complexe vraagstukken tackelen door het samenbrengen van creativiteit en waardevolle samenwerkingen. We werken momenteel heel hard aan een compleet nieuw model dat deze gedachte nog veel verder trekt,” zegt mede-oprichter Filip Janssen van Zware Jongens.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]