In een nieuwe digitale campagne brengen Lucy en Ketnet de Ketnet-app nog eens onder de aandacht bij volwassenen. In een opvallende online video ontdekken een hele hoop (al dan niet bekende) apps dat de Ketnet-app gedownload wordt en beseffen ze dat hun eigen schermtijd drastisch achteruit zal gaan. In de paniek en totale chaos die ontstaat tussen de apps herinneren ze ouders en grootouders er nog eens fijntjes aan wat er allemaal te beleven valt in de Ketnet-app.
Met de coolste Ketnet-programma’s en stories van wrappers, de nieuwste games en leukste quizzen, pranks en trends is de Ketnet-app een niet te missen app voor kinderen. En bovendien: helemaal gratis.
Credits
Brand: Ketnet
Clients: Annemie Gulickx, Hanne Laureys, Liselotte Van Halewyck, Elisabeth Roelandt
Agency: Lucy
Creative Director: Laurent Dochy
Strategic Director: Laurent Dochy
Creatives: Jan Nagels & Nicolas Van Gucht
Account Director: Thomas Vuerinckx
Account Manager: Sofie Hoorens
Head of Design: Jan Sidgwick
Video production: Volstok
Creative director: Wouter Sel
Studio manager: Johanna Keppens
Project manager: Sarah Verhofstadt
Design: Eline Mollet
Animation: Eline Mollet, Joel Rabijns
Sound & Music: Raygun
Pub & Music producer: Toon Jansegers
Production coordination: Elisabeth De Weerdt, Esther Coolen
Production Manager: Jean-François Soenens
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]