Na het Ketprofiel, verschillende apps en een livecenter lanceert Ketnet als eerste Vlaamse zender een interactief fictieverhaal rond De regel van 3S. Nadat ook Netflix een experiment ondernam met interactieve fictie komt Ketnet als eerste in Vlaanderen met een digitale innovatie op vlak van interactiviteit. Kijkers kunnen zelf in de huid van Dries kruipen en kiezen welke wending het verhaal neemt. Deze special is beschikbaar via de Ketnet-app en de website van Ketnet.
In ‘Regel het voor Dries: de kunstroof’ ontdekt Dries in een afvalcontainer een schilderij van de bekende schilder Luc Tuinmans. Het blijkt echter gestolen te zijn en al snel duikt de dief op om zijn buit op te halen. Het begin van een spannend avontuur waarbij Dries, Roos en Hassan de snode boeven een hak willen zetten. Het verhaal speelt zich af aan zee in een verlaten pakhuis, maar ook op de Westhinder en een onderzeeër. Sam Ickx, digitaal aanbodverantwoordelijke Ketnet: "Met de interactieve aflevering van De regel van 3S blijft Ketnet digitaal innoveren én dit op hetzelfde tempo als Netflix. Voor het eerst brengen we gaming en fictie samen in een interactieve ervaring op Ketnet.be en in de Ketnet-app. Een unieke gelegenheid om te experimenteren met een vernieuwende manier van verhalen vertellen die nauw aansluit bij wat kinderen graag doen op het internet. Zij kunnen het verhaal nu zelf mee sturen en moeten de soms verrassende gevolgen van hun keuzes proberen in te schatten. Hierdoor krijgt voor hen herkenbare kwaliteitsfictie van eigen bodem een heel nieuwe dimensie."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]