Ketnet wordt Petnet

Ketnet wordt Petnet. Enfin, toch voor één dag, vrijdag 24 mei 2019. Ketnetters en Bekende Vlamingen zetten massaal de pet op tegen Kanker. De Pet op tegen Kanker is nu al een massaal succes. Duizenden Ketnetters hebben hun Kom op tegen Kanker-pet gepimpt. Heel wat bekende Vlamingen volgden het goede voorbeeld van de Ketnetters en maakten een 'Petfie' (zie foto's, © VRT)
Onder meer #LikeMe, K3 en Olly Wannabe zetten de Pet op tegen Kanker. De actie van Ketnet en Kom op tegen Kanker zorgt ervoor dat het thema bespreekbaar wordt voor kinderen en de Ketnetters tonen zich dan ook solidair met kinderen die kanker van dichtbij meemaken.
Op vrijdag 24 mei bereikt de actie haar hoogtepunt: dan wordt Ketnet voor één dag Petnet. Ketnet moedigt de Ketnetters aan om allemaal met hun Kom op tegen Kanker-pet naar school te gaan. Op die manier tonen de Ketnetters zich solidair met kinderen met kanker. Bij Ketnet staat al een hele week alles in het teken van De Pet op tegen Kanker. Aan de hand van een reeks reportages over kinderen die geconfronteerd worden met kanker maakt Ketnet het thema bespreekbaar onder kinderen. Giovanni Kemper en Ketnet-wrapper Charlotte Leysen gingen afgelopen week op bezoek in het kinderziekenhuis in Gasthuisberg in Leuven. Samen met boegbeeldje Ghislaine trok Ketnet-wrapper Sarah Mouhamou naar Planckendael.
Het ingezamelde bedrag van de verkoop van de petten gaat integraal naar het vakantiekamp dat Kom op tegen Kanker organiseert voor kinderen met kanker.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]