Kettle Foods heeft de uitwerking van een social mediastrategie voor haar merk Kettle Chips in België toevertrouwd aan The Oval Office. België is voorlopig het enige land buiten de VS en het VK met een eigen social media-aanpak.
Na de succesvolle lancering van de tweetalige Facebookpagina van Kettle Chips besliste het merk om de samenwerking met The Oval Office verder te zetten voor de creatie van shareable en likeable content, alsook voor de doelgerichte promotie via Facebook advertising. De content bestaat uit in-house gecreëerde copy en visuals, maar ook receptenvideo’s en wedstrijden, al dan niet gelinkt aan brand activationacties. Alles afgestemd op Belgische culinaire gewoonten en smaken. De komende maanden zal ook nog meer ingezet worden op lokale user generated content, via samenwerkingen met foodbloggers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]