Kevin Van den Bosch naar Emakina

News / People

Kevin Van den BoschDe voormalige managing director van Groupon Belgium, Kevin Van den Bosch, versterkt Emakina’s marketingteam als client service director Hij kan zijn ruime ervaring in klantgerichte samenwerking met bedrijven optimaal verder ontplooien. Zijn focus ligt bij Emakina op intens teamwerk met de accounts, om samen hoge toegevoegde waarde te creëren.

Kevin van den Bosch is zeer vertrouwd met allerlei digitale modellen en technologieën. Zo is hij thuis in de wereld van zoekmachines, e-mails, affiliate en display marketing, merkentrouw, prijsvergelijkingen en cross-mediale campagnes. Daarnaast is hij een graag geziene spreker op lokale en internationale conferenties en gastdocent in het postgraduaat digitale marketing van PXL Hasselt en HoGent.
Voorheen werkte hij als managing director Belgium voor Groupon. Hij bouwde mee aan de marktpositie van het wereldmerk en verbond met succes lokale en internationale aanbieders met consumenten. Als EU client service director en sales director BE van IgnitionOne deed hij ook een pak ervaring op in verkoop en klantenservice voor hun cloud-gebaseerd marketingplatform. Daarvoor leidde hij bij Tradedoubler een waaier aan content- en performance-marketingprojecten en verzorgde hij de pan-Europese affiliate accounts voor Nike, KLM en Air France. “Ik ben onder de indruk van de gepassioneerde en open cultuur hier en geloof heilig in het full-service aanbod van het bureau," zegt Kevin Van den Bosch. "Emakina heeft de kracht om zijn klanten gepast te begeleiden bij hun volledige digitale transformatie. Het richt zich op rijke inhoud en toptechnologie en leidt zijn klanten van strategie tot uitstekende resultaten.  En dat is precies wat ik fijn vind.”