Keytrade Bank herbekleedt metrostation Heizel

Communication / Media / News

JCDecaux Heysel Heizel KeytradeFederate, OMD, Outsight en JCDecaux hebben een speciale activatie voor Keytrade Bank gelanceerd. Om mee te profiteren van de hype rond Batibouw kozen ze voor een originele aanwezigheid in de media. In plaats van een traditionele stand te reserveren in een van de paleizen aan de Heizel, besliste Keytrade Bank om het dichtstbijzijnde metrostation volledig in te pakken. Dit alles in de kleuren van Keyhome, het online hypothecair krediet van de online bank. Van het dak van het station tot de trappen: alles werd in trompe l’oeil-stijl ingekleed, alsof het echte renovatieprojecten waren. Zo zien we een nieuw dak, een nieuwe verwarming, een nieuwe elektrische installatie… Een creatieve knipoog die goed past binnen het DNA van Keytrade Bank, een bank die anders wil zijn dan de andere. De “take-over” is nog zichtbaar tot 4 maart.

Credits

Advertised brand : KEYTRADE BANK

Client Contact : Steven De Backer, Eva Dillen

Advertising Agency : FEDERATE

Media Agency : OMD

Poster specialist : OUTSIGHT

Mediaregie & realisatie : JCDECAUX

Creative Director : Denis Dubrulle, Thomas Danthine

Creation : Manoah Iannello, Gil Gauniaux, Tiffany Van den Abeele

Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget

Project Management : Yana Huygens, Mederic Delvaulx

Montagedata : 16/02 & 17/02

Campagnedata : 18/02 04/03