Federate, OMD, Outsight en JCDecaux hebben een speciale activatie voor Keytrade Bank gelanceerd. Om mee te profiteren van de hype rond Batibouw kozen ze voor een originele aanwezigheid in de media. In plaats van een traditionele stand te reserveren in een van de paleizen aan de Heizel, besliste Keytrade Bank om het dichtstbijzijnde metrostation volledig in te pakken. Dit alles in de kleuren van Keyhome, het online hypothecair krediet van de online bank. Van het dak van het station tot de trappen: alles werd in trompe l’oeil-stijl ingekleed, alsof het echte renovatieprojecten waren. Zo zien we een nieuw dak, een nieuwe verwarming, een nieuwe elektrische installatie… Een creatieve knipoog die goed past binnen het DNA van Keytrade Bank, een bank die anders wil zijn dan de andere. De “take-over” is nog zichtbaar tot 4 maart.
Credits
Advertised brand : KEYTRADE BANK
Client Contact : Steven De Backer, Eva Dillen
Advertising Agency : FEDERATE
Media Agency : OMD
Poster specialist : OUTSIGHT
Mediaregie & realisatie : JCDECAUX
Creative Director : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Manoah Iannello, Gil Gauniaux, Tiffany Van den Abeele
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management : Yana Huygens, Mederic Delvaulx
Montagedata : 16/02 & 17/02
Campagnedata : 18/02 – 04/03
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]