Keytrade Bank besloot de online bank om haar 20ste verjaardag NIET te vieren. In plaats van haar eigen prestaties naar voren te brengen, zijn het de klanten die in de spotlight gezet worden. Het resultaat is een reclamespot bedacht door het bureau Federate, waarin we een zeer enthousiaste eventplanner zien die van de ene fiasco in de andere valt. De spot gaat gepaard met een promo waarin de bank 20 cent per verrichting aanbiedt in plaats van de gewoonlijke 5 cent, en dat gedurende één maand. De video werd geregisseerd door Kevin Boitelle en geproduceerd door Adult.
Credits:
Advertised brand : Keytrade Bank
Client Contact : Steven De Backer, Ilse Van den Borre, Aurélie Harrang
Advertising Agency : Federate
Agency website : www.federate.eu
Creative Director : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo
Project Management : Yana Huygens
Produced by : ADULT
Director : Kevin Boitelle
Executive Producer : Tatiana Pierre
Producer : Charles Kinoo
Post Producer : Eveline Welschen
DOP : Piet Deyaert
Editor : Elke D’Haese
Grading : Xavier Dockx
Soundstudio : 4audio (Erik Verheyden)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]