Het Franse kledingmerk Kiabi, dat meer dan 450 winkels en verschillende e-commerce websites over 32 landen heeft, legt de ontwikkeling van haar zichtbaarheid en merkreputatie in België en Nederland in de handen van Stratenet. Met de samenwerking wil het kledingmerk haar merkvertegenwoordiging in beide landen verstevigen en ook de online verkoop een groeispurt geven. Dat moet gebeuren dankzij de optimalisatie van de websites. Stratenet ontwikkelde alvast een plan dat zich zal richten op verschillende zaken, waarbij de ontwikkeling van content rond het kledingmerk de centrale pijler zal zijn. Stratenet heeft reeds ervaring bij andere e-commercespelers zoals Zalando, 3 Suisses en Vertbaudet.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]