Het Franse kledingmerk Kiabi, dat meer dan 450 winkels en verschillende e-commerce websites over 32 landen heeft, legt de ontwikkeling van haar zichtbaarheid en merkreputatie in België en Nederland in de handen van Stratenet. Met de samenwerking wil het kledingmerk haar merkvertegenwoordiging in beide landen verstevigen en ook de online verkoop een groeispurt geven. Dat moet gebeuren dankzij de optimalisatie van de websites. Stratenet ontwikkelde alvast een plan dat zich zal richten op verschillende zaken, waarbij de ontwikkeling van content rond het kledingmerk de centrale pijler zal zijn. Stratenet heeft reeds ervaring bij andere e-commercespelers zoals Zalando, 3 Suisses en Vertbaudet.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]