Kiezen is verliezen, maar niet voor VOO en Happiness

Crea / News

Onze Rode Duivels gaan aanmoedigen in het stadion, dat zit er het helaas nog niet in. Daarom heeft VOO er alles aan gedaan om voetbalfans het EK in de best mogelijke omstandigheden te laten volgen: voor een giga televisie van Philips of op een ultramoderne smartphone van Samsung. “Aan klanten om hun keuze te maken bij de aankoop van een Trio- of Quatro-pack.” Dat is de boodschap van de nieuwste campagne van Happiness voor VOO.

Credits

Client: VOO

Contact: Cristina Zanchi, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Nicolas De Preter

Agency: Happiness Brussels

Executive Creative Management: Karen Corrigan

Executive Creative Director: Geoffrey Hantson

Creative Director: Philippe Fass

Creation: Tom Berth, Geert De Rocker, Marc Richard Vander Heyden

Copywriter: Stéphane Opdenbosch

Strategic Director: Isabelle Koelman

Account Director: Mattias Vermeire

Account Manager: Coline Hercot

Line Producer: Dominique Turnbull

Production Company: Fledge

Creative Partner Fledge: Diederik Jeangout

Executive Producer: Roeland Jeangout

Line Producer: Jeroen Berx

Director: Sidney Van Wichelen

DOP: Xavier Van D’Huynslager

Editor: Nick Read

V.O. recording: Bleu Nuit

Audio Post-Production: Gregory Caron