Kiezen is verliezen, maar niet voor VOO en Happiness
Onze Rode Duivels gaan aanmoedigen in het stadion, dat zit er het helaas nog niet in. Daarom heeft VOO er alles aan gedaan om voetbalfans het EK in de best mogelijke omstandigheden te laten volgen: voor een giga televisie van Philips of op een ultramoderne smartphone van Samsung. “Aan klanten om hun keuze te maken bij de aankoop van een Trio- of Quatro-pack.” Dat is de boodschap van de nieuwste campagne van Happiness voor VOO.
Credits
Client: VOO
Contact: Cristina Zanchi, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Nicolas De Preter
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Tom Berth, Geert De Rocker, Marc Richard Vander Heyden
Copywriter: Stéphane Opdenbosch
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Director: Mattias Vermeire
Account Manager: Coline Hercot
Line Producer: Dominique Turnbull
Production Company: Fledge
Creative Partner Fledge: Diederik Jeangout
Executive Producer: Roeland Jeangout
Line Producer: Jeroen Berx
Director: Sidney Van Wichelen
DOP: Xavier Van D’Huynslager
Editor: Nick Read
V.O. recording: Bleu Nuit
Audio Post-Production: Gregory Caron