{PUB's Delight} Kijk nu al naar morgen met Fintro en Choco

Crea / News

Of je het nu doet voor je eigen droom, je (klein)kinderen, je pensioen of een betere planeet: wie belegt, zorgt vandaag al voor de toekomst. De manier waarop en de reden waarom je belegt is echter voor iedereen anders. En dat heeft Fintro goed begrepen. Daarom lanceert het met Choco een beleggingscampagne die je niet alleen uitnodigt om te kijken naar morgen, maar ook naar wie je bent en wat jij belangrijk vindt.

De campagne toont een verstild beeld van een in zichzelf gekeerde jonge vrouw. Ze lijkt, verzonken in gedachten, de wereld even los te laten en met milde glimlach naar haar toekomst te kijken. “In de drukte van vandaag komen mensen van nature meer tot zichzelf en maken ze steeds bewustere keuzes, die écht passen bij wie ze zijn,” zegt Veerle Miller van Choco. “Dat hebben we samen met Fintro in deze campagne willen vatten. De bank biedt immers beleggingsformules aan die niet alleen passen bij je financiële situatie, maar ook bij jou als persoon – bij je waarden, je verwachtingen, je noden.”

In de drukte van vandaag komen mensen van nature meer tot zichzelf en maken ze steeds bewustere keuzes, die écht passen bij wie ze zijn. Naast de affichage loopt een getargette sociale media campagne die het idee verder uitwerkt. Hierin opent de jonge vrouw van de foto de ogen. Ze kijkt de kijker met open levenslustige blik aan en toont voor welke bewuste beleggingskeuzes zij kiest. Op dezelfde manier worden in een aantal extra animaties diverse consumenten geportretteerd. “Fintro is een bank die haar klanten nog écht kent,” aldus Veerle Miller, “deze campagne speelt daarop in. Ze spreekt mensen aan op hun identiteit en zelfbewustzijn.”


U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...

U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...