Europa kampt momenteel met een van de grootste vluchtelingen- en migrantencrisissen die ze ooit gekend heeft. De lidstaten kunnen de meer dan een miljoen mensen, die in 2015 de Europese grenzen overstaken, met moeite opvangen. Ondanks de hevige media-aandacht die dit onderwerp wereldwijd krijgt, is er toch nog een enorm deel van de Europese bevolking, vooral jongeren, dat nog niet beseft wat de omvang van deze crisis is en wat ze exact inhoudt. Daarom lanceert de Internationale Organisatie voor Migratie een campagne die mensen bewuster moet maken van dit probleem. Via een reeks sociale, digitale, e-mail en print advertenties zal het publiek naar de campagne website iamamigrant.org worden doorverwezen. Daar kunnen gebruikers zich inschrijven, zich als vrijwilliger opgeven, geld doneren en verhalen lezen van migranten van over de hele wereld.



Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





