Kim Daenen volgt Wencke Lemmens op als head of Corporate Communications bij Brussels Airlines, een rol waarin ze rechtstreeks rapporteert aan Peter Gerber, CEO van het bedrijf. Wencke Lemmes nam op 15 mei de rol van head of Customer Experience, Product & Marketing op zich genomen. In haar nieuwe rol blijft Lemmes verantwoordelijk voor Public Affairs en Lobbying, een functie die ze onlangs op zich nam.
Kim Daenen, die zowel een Master in Vertaalwetenschappen & Bedrijfscommunicatie als een Master in Journalistiek heeft behaald, begon haar loopbaan bij Brussels Airlines in 2009. Als lid van het e-commerce team en later als social media manager van de luchtvaartmaatschappij, droeg ze bij tot de online reputatie van de luchtvaartmaatschappij en ontwikkelde ze de social media communicatiestrategie. In 2014 versterkte Kim Daenen de afdeling Corporate Communications van Brussels Airlines als media relations manager en woordvoerder, waar ze de reputatie van de Belgische luchtvaartmaatschappij beheerde en verder uitbouwde. Met haar ruime ervaring in interne en externe communicatie, crisiscommunicatie en public relations en haar uitgebreide kennis van het bedrijf en de luchtvaartsector, zal Kim Daenen de communicatiestrategie van Brussels Airlines verder uitbouwen.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]