Kind en Gezin wint Kortom Communicatieprijs

In 2014 lanceerde Kind en Gezin in samenwerking met LDV United de campagne #Babybeweging. Het doel van de campagne? Ouders ondersteunen om in het dagelijkse leven meer te bewegen met hun kindje. Want bewegen is eenvoudig en leuk. Het startschot van de campagne werd gegeven met een televisiespot. Daarna werden eenvoudige tips om te bewegen verspreid via de website, nieuwsbrieven, een folder en natuurlijk de 700 werknemers van Kind en Gezin. Een tweede stap was de lancering van de app #babybeweging waarbij ouders foto’s van hun kindje konden ‘pimpen’ met actieve icoontjes. Het sluitstuk van de campagne was de Beweeg mee-cd: 5 klassieke kinderliedjes werden in een nieuw, en vooral actiever, jasje gestoken.
Kind en Gezin wint met deze campagne nu de Kortom Communicatieprijs. “De campagne vertaalt een belangrijke boodschap op een efficiënte en speelse manier en de cd zet ouders echt aan om samen met hun kindje te bewegen,” volgens de jury. Na bekroningen uit de reclamewereld, met een BOA en CCB-award, volgt dus nu ook erkenning vanuit de hoek van de overheid. Kortom is de vereniging voor overheidscommunicatie en via de Communicatieprijs bekronen ze ieder jaar de meest succesvolle en creatieve overheidscommunicatie in Vlaanderen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]