Kindervreugd wordt helemaal Gekkoo

Crea / News

gekkoo logo grootVandaag maandag 20 november staan wereldwijd de rechten van kinderen centraal. Het geknipte moment om ook de Antwerpse jeugdwerkorganisatie Kindervreugd in de spotlights te plaatsen. Want precies vandaag wordt de 80-jarige Antwerpse vereniging omgevormd tot een hedendaagse organisatie die meedenkt en meegroeit met haar stedelijk publiek. Een vernieuwd en uitgebreid aanbod van kampen, woensdagnamiddagactiviteiten en speelpleinen vraagt om een nieuwe naam: Gekkoo. Zinvol speelplezier blijft het motto, maar aangepast aan de noden van gezinnen en jongeren in de stad anno 2017. De lancering gaat gepaard met een grote fotowedstrijd.gekkoo affiche

Het Antwerpse marketing- en communicatiebureau Reputations heeft afgelopen anderhalf jaar de volledige marketing- en communicatiestrategie voor Kindervreugd uitgewerkt, inclusief een grootschalig marktonderzoek, de screening en vernieuwing van het activiteitenaanbod en finaal de rebrandingscampagne van Kindervreugd tot Gekkoo. "We hebben daarnaast de aanwervingsselectie van een nieuwe marketing- en communicatiemedewerker gedaan en hebben haar een jaar lang bij ons in huis opgeleid," zegt Frederik Picard van Reputations. "Een manier van werken die zeer veel vruchten heeft afgeworpen. We zijn heel erg blij en trots op het resultaat, want de samenwerking verliep zeer goed en we hebben zo een nieuw fundament kunnen leggen voor de komende 80 jaar van de organisatie."